Polityka Ochrony Danych Osobowych

Byli pracownicy DOZAMEL i DOLMEL

 

Informacja RODO dla byłych pracowników DOZAMEL i DOLMEL (emerytów, rencistów)

Szanowna Pani! Szanowny Panie!

W związku z realizacją obowiązku informacyjnego nałożonego przez art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”, informujemy, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych po ustaniu stosunku pracy polega aktualnie na wykonywaniu przez DOZAMEL Sp. z o.o. – będącej administratorem Pani/Pana danych osobowych – obowiązków archiwizacyjnych, tj. na przechowywaniu dokumentacji Pani/Pana dotyczącej, jako byłego pracownika, w tym danych osobowych zawartych w dokumentacji pracowniczej, podatkowej i księgowej.

Obowiązek przechowywania dokumentacji Pani/Pana dotyczącej oraz okresy jej przechowywania wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa – w szczególności z przepisów ustawy z 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, rachunkowo-podatkowych oraz ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Szczegółowe informacje, w tym okresy przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa są opisane w „Klauzuli informacyjnej RODO dla pracowników DOZAMEL Sp. z .o.o.” dostępnej TUTAJ.

Prześlij stronę za poprzez:
Skip to content