dzien inspiracji 10lat ck wpp (7)

10 lat Centrum Konferencyjnego WPP

Centrum Konferencyjne WPP świętuje swoje dziesięciolecie. W ciągu 10 lat działalności wspólnie zorganizowaliśmy ponad 5500 spotkań, a nasz jubileusz pod hasłem Dzień Inspiracji z Centrum Konferencyjnym WPP to dzień niezwykle interesujących prezentacji.

Łukasz Srokowski wytłumaczył jak zareagują Millenialsi jeżeli im odpowiemy, że wypadli na rozmowie kwalifikacyjnej „ok.” Beata Piasny przedstawiła FRIS Style Myślenia, dzięki którym bardziej efektywnie zaangażujemy pracowników do odpowiednich zadań, a Aleksandra Szczepaniak udowodniła, że pozytywna rozmowa ewaluacyjna to nic trudnego jeśli pamięta się o kilku ważnych zasadach. 

Na koniec przedstawiciele wrocławskich grup Toastmasters International podczas pokazowych warsztatów udowodnili, że publiczne przemawianie to nic trudnego. Nasi goście mieli okazję zaprosić na obiad samego Warrena Buffeta.

 

Dr Łukasz Srokowski (Instytut Millenials) opowiadał o pokoleniu Millenialsów – kim są i jakie są ich oczekiwania. Wyjaśniał, z czego wynikają trudne relacje pracodawców z pracownikami wywodzącymi się z tego pokolenia. Zaznaczył, że warunki w jakich dorasta dane pokolenie wpływają na sposób postrzegania świata, a Millenialsi wyrośli w świecie cyfrowym, potrzebują niemalże nieustającej stymulacji.

Beata Piasny (Agencja Wizerunku i Rozwoju Cambiar) przedstawiła style myślenia i działania FRIS oraz pokazała, jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje w pracy, w relacjach, w rozwoju osobistym. Opierając się na metodologii FRIS przedstawiła cztery style myślenia i działania – Manager, który zna style myślenia i działa swoich pracowników, potrafi znacznie skuteczniej przydzielać im konkretne zadania, wie, na którym etapie projektu ich predyspozycje przyniosą najwięcej efektów.

Aleksandra Szczepaniak (WeDo Academy) pokazywała, jak efektywnie udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej. Jej wystąpienie pełne było bardzo praktycznych, cennych rad, dotyczących rozmowy przełożonego z podwładnym. Zawracała uwagę, by nie lekceważyć mowy ciała, by posługiwać się tzw. prostym językiem (plain language). Nie można ludzi zasypywać negatywnymi informacjami.

Prześlij artykuł poprzez:

Skip to content