Biuro Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem

 

W skład Biura Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem (BM) wchodzą trzy działy:

  • Dział Marketingu i Public Relations (BM1)
  • Dział Projektów Rozwojowych i Współpracy Partnerskiej (BM2)
  • Dział Zarządzania Procesami i Jakością (BM3).


Biuro świadczy usługi wewnętrzne w zakresie wsparcia marketingowego jednostek biznesowych DOZAMELU: kształtowania produktu i oferty, przygotowania i realizacji akcji promocyjnych oraz badań rynku i satysfakcji.

Zajmuje się wprowadzaniem nowych marek w Spółce i promowaniem istniejących.

Tworzy płaszczyzny współpracy i rozwija relacje z podmiotami działającymi na obszarze Wrocławskiego Parku Przemysłowego.

Jest inicjatorem działań na rzecz pozyskania środków na rozwój, modernizację i integrację Parku.

Nadzoruje procesy związane z wdrażaniem i funkcjonowaniem w Spółce Zintegrowanego Systemu Zarządzania w oparciu o normy ISO.

Jest administratorem serwisów internetowych www.wpp.wroc.pl oraz www.dozamel.pl. W tym ostatnim rozwija płaszczyznę integracji pracowników DOZAMELU wokół Strefy Pracownika.

 

 

Biuro Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem

DOZAMEL Sp. z o.o.

ul. Fabryczna 10

53-609 Wrocław

Budynek C1

 

Dyrektor - dr inż. Piotr Kubiński - tel.+ 48 71 356 55 56 


mail: wpp@wpp.wroc.pl 

Piotr Kubiński 

  

  

Z-ca Dyrektora - Izabella Urban - tel.+ 48 71 356 55 80


mail: wpp@wpp.wroc.pl     

 

 


Wyświetl większą mapę

Strefa pracownika

zapomniałem hasła

Aktualności

Projekty UE

 

więcej >

Dofinansowanie projektów ze środków UE, mechanizm sygnalizowania potencjalnych nieprawidłowości w POIŚ

21.12.18

  Informujemy, że DOZAMEL Sp. z o.o. otrzymał dofinansowanie Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, I Oś Priorytetowa - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, dla następujących projektów: więcej >

Życzenia Świąteczne

21.12.18

Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2019 życzy DOZAMEL więcej >